دره کوپرولو پارک طبیعی آنتالیا
نوشته شده توسط : azar yousefi

دره کوپرولو پارک طبیعی آنتالیا

 

دره کوپرولو یک دره عمیق و باریک است که در پارک جنگلی ملی آنتالیا واقع شده است . مساحت این پارک 2366 کیلومتر مربع می باشد و در سال 1973 توسط وزارت جنگل ترکیه به عنوان پارک ملی شناخته شده است .دیدن این مکان زیبا را به بازدیدکنندگان تور آنتالیا نوروز 94 توصیه می کنیم . عمق این دره 400 متر بوده و 14 کیلومتر طول دارد که از باریک ترین و عمیق ترین دره های ترکیه به شمار می رود . در امتداد این دره رودخانه کوپرو قرار دارد که در این منطقه انواعی از غذاهای با ماهی برای بازدید کنندگان تور آنتالیا طبخ می شود .

 

 

 

پیشنهاد می کنیم گردشگران تور آنتالیا عید 94 حتما از این مکان دیدن نمایند. این منطقه بسیار ایده آل برای قایق سواری می باشد . پوشش گیاهی این منطقه از کاج ، سرو و صدر تشکیل شده است و از جمله حیواناتی که در این منطقه به چشم میخورد می توان به آهو ، بز کوهی ، خرس ، روباه ، گرگ و خرگوش اشاره کرد در رودخانه این دره نیز تعداد زیادی قزل آلا وجود دارد .مسافران تور آنتالیا 94 همه ساله از این مکان دیدن می نمایند .

 

 

 

 مطالب مرتبط :

دره کوپرولو پارک طبیعی آنتالیا

مسجد محمد پاشا آنتالیا





:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: دره کوپرولو پارک طبیعی آنتالیا,دیدنی های آنتالیا,جاذبه های گردشگری آنتالیا,اماکن تفریحی آنتالیا,مراکز دیدنی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: